• FINANSIERING

    Visste du at HELFO kan støtte deg om du har tannsykdom eller at du kunne få finansiering for din tannbehandling?

  • BLI OPPRINGT

    Er det enklere for deg at vi ringer deg tilbake? Klikk deg inn på knappen under, fyll inn ditt nummer og vi ringer deg så fort som mulig.

  • RING OSS

    Ta kontakt med oss for å høre hvordan vi kan hjelpe. Klikk på knappen under via mobilen (eller din pc om du har skype o.l.) Vi er her for deg.

Pasientinformasjon

Tannlegene vil, dersom ønskelig, utvikle et kostnadsoverslag for pasienten, med alternative behandlinger, slik at regningen ikke kommer uventet.

Når behandlingen starter kan det være at man underveis ser at behandlingsplanen bør endres. Du vil som pasient hele tiden være informert om hvilke vurderinger vi gjør og endring av opprinnelig plan gjøres i samarbeid med deg som pasient.

Pasientgarantien ved Tannestetiske Senter innebærer også at du som pasient vil:

  • finne prisliste på våre tjenester i resepsjon
  • om ønskelig få overslag over forventet kostnad på tjenesten før den behandlende tannlege starter behandlingen
  • informasjon om økt kostnad ved justert behandling underveis
  • få en orientering om den behandling tannlegen vil utføre
  • få informasjon om tannbehandlingen som er utført
  • få spesifisert faktura/regning for gjennomført behandling
    kunne ha telefonisk tilgang på tannlege utenom normal arbeidstid– om du skulle få akutte problemer
  • Eventuelle klager rettes direkte til den behandlende tannlege eventuelt med skriftlig kopi til daglig leder.

 

  • Omgivelser og tilgjengelighet

    Det skal være trivelig å komme til tannlegen i tillegg til at du som pasient og kunde har krav på god behandling. Det skal være lett å bestille time, og du skal alltid få litt mer service enn du forventer deg. Ferske aviser, nye ukeblad, en god kopp kaffe, te eller rent kildevann er med på å gjøre minuttene på venterommet hyggeligere. Vi ønsker hele tiden å forbedre oss og ber om at våre kunder og pasienter kommer med forslag til hvordan vi kan gjøre ventetiden mer interessant.

    Tips: Det er viktig at du melder i fra at du er kommet – ved å melde deg i resepsjonen – slik at vi er sikker på å vite at du har kommet.

    Vi ønsker hele tiden å forbedre oss og ber om at våre kunder og pasienter kommer med forslag til hvordan vi kan gjøre ventetiden mer interessant.

  • Arbeidsmiljø

    Det er viktig å ha det gøy og faglig utfordrende sammen. Klinikken vil gi støtte, tilbakemelding og stimulere til personlig utvikling og vekst hos hver enkelt medarbeider. Vi ønsker å kontinuerlig strebe etter å skape et inspirerende og spennende miljø. Vi skal glede oss til å gå på jobb og er overbevist om at et godt arbeidsmiljø er den beste garanti for at du fåren god behandling i våre omgivelser.

  • Menneskene

    Teamet – og teamånden som etableres på klinikken danner grunnlaget for at medarbeiderne i senteret trives. Som ansatt og medarbeider er man motivert for å oppnå gode resultater for pasientene. Teammedlemmer har høy integritet og etikk – og skal trives slik at de over tid blir et trygt holdepunkt for pasientene som behandles hos oss.